D66 moet van links achterstallig copyright eisen!

gerard kupfer gerard at KUPFER.DEMON.NL
Wed Aug 28 21:41:31 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bernard,

"origineel" zijn zal ook wel niet de eerste bedoeling zijn geweest, denk ik.
(net zomin als "achterstallig copyright opeisen dat van D66 zal zijn... :)).

Het is vanavond toch 'rustig' op deze lijst dus mag ik van de gelegenheid
gebruik maken om U te vragen wat D66's primaire bedoeling van deze informele
discussie-lijst is? Ik bedoel, dat mij nog niet geheel duidelijk is of de
lijst ook bij moet dragen aan het streven om de politieke invloed van onze
partij te verhogen (of moet ik zeggen vergroten) door bv. meer TK-zetels
uiteindelijk (wat m.i. resulteert in groter stem-gewicht).
Ik vraag dit, omdat ik constateer dat het discussie-gehalte vaak boeiend en
verhelderend is, de respectievelijke onderwerpen in mijn ogen prima
'vasthouden', edoch in mijn ogen eveneens niets kunnen bijdragen tot eerder
genoemd doel.

Ik ben een volledige nieweling en hoor van U graag of ik met deze vraag
uberhaupt bij de juiste persoon ben; ik heb via deze lijst eerder 'contact'
met U gehad, vandaar mijn richten tot U in deze.

m.vr.gr.,
Gerard Kupfer