Politisering rechtspraak Van der Graaf?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Aug 23 23:55:37 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Mark,

Misschien heb je het gemist in het Verre Amerika. Maar Van der Graaf's
advocaat heeft destijds aangekondigd dat de moordenaar tijdens zijn proces
een verklaring zal afleggen. Ik sluit dus niet uit dat hij bij sterk fysiek
bewijs zelf met een motivatie komt.

Verder vind ik je verwijzing naar de Amerikaanse methoden op Guantanamo
buiten de orde. Zoiets zou niemand in Nederland pikken.

Henk Vreekamp, Utrecht.