Goede wijn verzuurd niet..!!

Lenny LennyBruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Aug 9 01:17:26 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lennie die het onderstaande gewoon van een website gepikt heeft...

"Omdat Frans Bromet de beste ondervrager van de Nederlandse televisie
is, was ik benieuwd naar de niet uitgestraalde gesprekken die hij voor
de VPRO voerde met de lijsttrekkers van de laatste verkiezingen.
Door de moord op Fortuyn gingen die niet in de lucht en dat is jammer,
al was 't maar om een draaikont als Rosenmoller in het mes te zien lopen

dat Bromet met zeikerige stem openknipt.
De grote hoeder van de vrijheid namens Groen Links liet in politiek Den
Haag weten dat je Bromet maar beter niet te woord kon staan, en
natuurlijk volgde daarop een weigering van die andere grote denker, Tom
de Graaff(D'66). Enfin, uiteindelijk werden de gesprekken toch
opgenomen.
Ze zijn een genoegen om te bekijken en 't is goed dat de VPRO ze op haar

site heeft gezet. De lezer van De Gezonde Roker die ze zien wil, kan
daar inloggen via de link die wij gelegd hebben.
Bromet is een ondervrager om te koesteren en 't is dan ook
onbegrijpelijk dat de laatste keer dat ik hem sprak, zo'n maand geleden,

er sprake was van stopzetting van z'n programma's. Er is altijd wel een
Hilversumse dwerg te vinden die meent dat haar 'nieuwe programmering'
geen ruimte laat voor een zo unieke zeiksnor, maar wij zitten er maar
mee, gesteld dat we hem volgend jaar inderdaad zouden moeten missen. Als

Bromet al niet meer kan of mag, waarom houden wij belastingbetalers dan
eigenlijk die publieke omroepen in de lucht.
Ik krijg er soms iets radeloos van, iets van 'we zijn inderdaad door
gekken omringd'.
            Hopelijk heb ik ongelijk.

            Theo van Gogh"

http://www.vpro.nl/programma/7dagen/index.shtml?2785571+2894409+7259082