Hoofd erg koel

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Aug 1 17:30:31 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-Jan stelde 3 vragen:

1. Hoeveel leden hebben deelgenomen aan de AR-ledenverk.

De aanwezigen tijdens de RLV, dat waren er een stuk of 75 dacht ik.

2. Hoe koppel je terug aan de leden ?

Ik heb dat enkele keren geprobeerd, maar de fractiemedewerker in GLD werkt
dat tegen i.o.v. ??? Het regiobestuur doet moeilijk. Dat weer ik wel.

3. Wat voor effect heeft de AR ?

De TKfractie, Martijke Augusteijn, heeft vele malen bij onze ARvergaderingen
gezeten. Zij vond het zinvol. We hebben veel signale afgegeven en de TKF,
EKF en EPF alsmede VPcie hebben de gevraagde adviezen opgevolgd voor bijna
95%. Zie AR-webpagina.

Verder zie ik mijzelf niet meer participeren bij D66, ook niet met die
nieuwe voorstellen. Ik ben inmiddels D66 kotsbeu geworden, dus verwacht van
mij nou niet dat ik nog iets ga doen voor jullie. Gek he...

Ramon

---
Ramon Barends | Nijmegen | r_barendsD66 at hotmail.com

De moeite waard: