Lelijke Europeanen (Slate)

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Tue Apr 30 11:14:15 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark, Hein en anderen,

Tot de "Ugly Europeans" behoren allen die het "Islamitisch gevaar"
preken. In Nederland behoren daar Bolkestein en Fortuyn toe, maar ook
enkele prominente D66 leden, zoals onderwijs-woordvoerster Ursie
Lambregts.

Het anti-Islam sentiment zit kennelijk heel diep geworteld in onze
samenleving. Een andere reden of aanleiding dan een diep overtuigd
ethnocentrisme heb ik daarvoor nog niet gevonden. Ook op deze lijst
niet.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33