Buitenhof

Herman Beun herman.beun at YUCOM.BE
Sun Apr 28 16:32:01 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven schreef:

> Overigens wijkt
> mevrouw van der Laan met haar standpunt nogal af van wat er in het
> verkiezingsprogram van D66 over het midden-oosten staat. Ze voert een
> opmerkelijke solo-actie.

Ik geef nogmaals de link die ik eerder gaf:
http://www.d66.nl/nieuws/tknieuws/archief/000407.html#000407

Wat is er zo opmerkelijk solo aan deze actie, aangezien de TK-fractie er
precies hetzelfde over denkt? En in welke zin wijkt dit standpunt van de
(meerderheid van de) EP- en TK-fracties af van het verkiezingsprogramma?
NB: het gaat hier gewoon om een oproep om onze eigen Europese regels
(zoals vastgelegd in het associatie-akkoord met Israel en in de Europese
Gedragscode voor Wapenexport) consequent te handhaven, meer niet.

/Herman