Stemmen: een radicaal ander perspectief

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Fri Apr 26 21:10:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Bart Meerdink <bmeerdnk at telekabel2.nl>
>(full-time of part-time) een plek in het systeem te geven. Met gratis
>vrijwilligerswerk komen we er echt niet. Een leuke gelegenheid voor
>creatieve ideeen :-)

Zoals ik al eerder schreef ben ik eerder bang dat geld een te grote rol, ipv
van een te kleine rol gaat spelen. Er komt een flinke input van
lobby-groepen. Zie de VS.  Bijkomend voordeel is overigens dat politici dan
geen salaris van de overheid meer hoeven te krijgen. Hooguit indirect via
eventuele steun van de overheid aan NGO's die zich met het politieke
besluitvormingsproces bemoeien.

Mark

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: