Wil de nieuwe overheid nu opstaan!

Gerrit van Malkenhorst g.vanmalkenhorst at DDSGOUDA.NL
Wed Apr 24 09:22:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijstgenoten,

Nog een second thought (en tevens laatste) op het pamflet.
en dan in D66-stijl, d.w.z. procedureel.

Het pamflet is (mede) ondertekend door Thom de Graaf en Roger van Boxtel,
De nummers 1 en 2 van onze kandidatenlijst.

Ik dacht dat we die hadden ingehuurd voor het inbrengen en verdedigen van
ons verkiezingsprogramma,
dat we *zelf* hebben vastgesteld.
Wie zegt dat het in het pamflet gezegde naadloos past binnen het
verkiezingsprogramma?
Mark Giebels (waarop ik reageer) noemt zo al het een en ander....

De huidige politieke situatie mag nogal hectisch zijn:
is de situatie in de maatschappij zelf nu ineens zoveel anders dat een
geheel nieuwe analyse nodig is?
en zo 'urgent' dat het zonder ledenraadpleging het land in geslingerd moet
worden?
Ik zet daarom vraagtekens bij het democratische gehalte van deze actie.

Zo'n pamflet is een leuk uitingsmiddel voor (een groepje) bezorgde leden
(zoals ik zelf),
maar niet voor Thom en Roger.

mvrgr,
Gerrit van Malkenhorst