PvdA fascistisch? D66 kiessysteem stom?

Mon Apr 22 19:39:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Herman en Aris,

En bovendien is zelfs het huidige simplistische puntentelsysteem met simpele
op te leggen randvoorwaarden beter te gebruiken (zuiverder wat de
democratische uitkomsten betreft) dan nu, maar geweigerd is door een
commissie en het bestuur daar zelfs maar serieus aandacht aan te besteden.
Zelfs zijn eenvoudige stellingen hierover niet aan een bevriende professor
voorgelegd, die ze slechts de verder volstrekt nutteloze uitspraak hebben
laten doen dat elk systeem te manipuleren is.

Fritz