arogantie van de macht

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Apr 15 12:37:49 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ad,

Je bent wederom slecht inglicht. Dat ene geval dat dankzij de BVD het land
werd uitgeflikkerd, was wel degelijk een imam en een sleutelfiguur in een
moskeenetwerk, betaald door Libie. Dat fundamentalisme is meer vertakt dan
je denkt, naar rato minstens zo breed als de Bible Belt onder protestanten.

Henk Vreekamp, Utrecht.