12 april 2002: Melkert-Fortuyn 0-1 ?

Sat Apr 13 13:10:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eibert schreef:

> Bij een ziekteverzuim van 15%
> kan ik mij niets voorstellen. Bij zo'n percentage zou een particulier
> bedrijf in no-time failiet zijn.

Kom kom Eibert. Niet teveel vertrouwen hebben in de markt wat dat betreft.
Ik ken bedrijven die een hoger percentage hebben en die kunnen blijven
functioneren... In bijna de hele schoonmaaksector ligt het percentage
hoger.... Ik heb geen exacte cijfers wat dat betreft over de gehele sector.
Maar als ik kijk naar delen van de sector die ik wel ken dan was in ieder
geval op bepaalde "objecten" het meer tegen de 30 procent... Misschien niet
structureel, maar wel regelmatig.... Ik zal eens kijken of ik de cijfers
boven tafel kan krijgen.