Roger terug in Thoms hok

wop ates wates at HOME.NL
Wed Apr 10 15:08:29 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee Joris, er zijn regels wanneer een gemeente medewerking moet verlenen
aan het stichten
van een nieuwe school.
Onafhankelijk van de denominatie. Als mijn geheugen me niet bedriegt,
maar dat gaat wel heel
wat jaren terug, moeten er 100 aanmeldingen zijn voordat een gemeente
gehouden is om een
nieuwe schoolrichting goed te keuren.

Wop

Joris van den Wittenboer heeft op woensdag 10 april 2002 om 12:16 het
volgende geschreven: