Sebrenica

Gerrit van Malkenhorst g.vanmalkenhorst at DDSGOUDA.NL
Tue Apr 9 08:20:04 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[....]
> Wat nu opeens allemaal als een warm water geiser in IJsland naar boven
komt
> spuiten, en nog wel eens tot verrassingen kan leiden, moet dan ook een
> follow up krijgen in een parlementaire enquete, waarin zowel de militaire
> als politieke verantwoordelijkheid naar boven moet komen, maar waarvan het
> niet de bedoeling is, dat we tot in lengte van dagen schuldig blijven over
> de dood van 7000 Moslims. Want die hebben wij niet vermoord en dat konden
we
> in de constellatie van 1995 nauwelijks voorkomen.
> [...]

Hoe we Sebrenica ook zullen verwerken,
belangrijk is het dat we (opnieuw) lering trekken.

Ik begrijp in dat verband volstrekt niet wat we als NLvorig jaar te zoeken
hadden in Eritrea.
En WAAROM we nu weer zo nodig het commandoschap in Macedonië moeten
overnemen.
Wat een pretenties van zo'n klein pestlandje!
Het betekentdus dat we niet willen leren.
Het maakt het rauwbeklag dat deze week wel zal opsteken,
tot niet meer dan krokodilletranen.

mvrgr,
Gerrit van Malkenhorst