[Fwd: Re: Ouwe Koe: Israel vs. Palestina]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Apr 8 14:42:44 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk en de Lijsters,

Ik vind deze move toch te selectief, teveel alleen tegen Israel als
machtigste deelnemer in het conflict. Beide partijen gedragen zich
schofterig. Mijn voorkeur zou op het diplomatieke vlak toch meer een
terugtrekken zijn van alle vertegenwoordigers in zowel Israel als de
Palestijnse gebieden. Anders wordt dat in de Arabische landen gezien als een
honorering van zelfmoordaanslagen.

Trouwens, ik wantrouw dit selectieve anti-Israel gedoe zolang niemand begint
over het annuleren van die recente wapenorder van 400 miljoen aan Israel.
Waarom zwijgt men daarover, babbelt men alleen wat over symboolacties als
het terugtrekken van ambassadeurtjes? Neemt NL zich ook in deze ook al niet
serieus? Of oscilleren onze sentimenten nu tussen anti-islam en antisemitisme?

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 00:23 8-04-02 +0200, you wrote:
> [...]
>andere partijen zagen hier niets in'. Om uit je vel te springen!
>
>Maar goed, des te actiever de boer op zullen we maar denken...
>
>(het NOS journaal had de tekst van De Graaf in deze overigens wel)
>
>Groeten,
>--
>|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
>|  /\                                       Utrecht, The Netherlands   |
>| v_/_                                      Waarom D66 stemmen?        |

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66