Afschaffen bijzonder onderwijs

Boris van der Ham borisvdham at HOTMAIL.COM
Sun Apr 7 22:18:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo Hein en anderen,

>Nee, Boris, jongen, oude vrijzinnige vrind van me, voor de >buitenwereld is
>D66 tégen het bijzondere onderwijs en tégen de >vrijheid van onderwijs. En
>dát kost ons veel, heel veel stemmen. >Jammer.

Dat valt te bezien. Toen De Graaf riep dat er een modernisering van het
koningshuis moest komen, dacht iedereen ook dat D66 het koningshuis wilde
afschaffen. De oplettende kiezer zag echter dat het over een modernisering
ging: In die tijd steeg D66 in de opiniepeilingen van 7 naar 10 zetels.

Ik denk, met jou, Hein jongen, vrind van me, dat Roger het artikel 23 beleid
van D66 een beetje overdreven heeft. Dat is in de kiem gesmoord. Maar de
discussie is gezet en dat is op zich prima. En het onderwerp 'moderniseren
van het bijzonder onderwijs', zeg maar, is *wel* een goed en interessant
thema voor potentiele D66-kiezers. Laten we die discussie aangaan en
uitwerken. That's my point.

Gr,

Boris

Chat on line met vrienden en probeer MSN Messenger uit:
http://messenger.msn.nl