D66 STERK IN "OUDE KOEIEN"

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Apr 2 12:10:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste :Lijsters  en Kamerleden ,

IK zie de laatste dagen op deze lijst alleen maar "oude koeien" voorbij komen  en daar zijn we sterk in . Dat resultaat zie je ook in de opinie peilingen  weerspiegeld .  Onze duidelijke stellingname gericht naar DE TOEKOMST is er totaal niet meer . Het lijkt wel dat we onze mond verloren hebben en alleen beamen wat andere partijen ons voorkauwen .

Ik ben altijd onthust hoe weinig wij leren van de fouten in het verleden O.A. in Joegoslavie

Ten overvloedde maar eens weer wat de laatste dagen GEBEURDE en waar ik niemand overhoor .

Zionisten sluiten praktisch in alle Palestijnse Kampen  WATER en ELECTRA af . Nog erger ze hebben de leidingen kapot gemaakt.

Ik dacht dat water een EERSTE levensbehoefte is . Je kan weten dat het niet lang zal duren dat erg ernstige ziekten gaan uitbreken en kinderen gaan sterven .  WIE HOOR IK HIEROVER ????  Geen democraat !!

Als ik in die omstandigheid reeds 25 jaar moet leven , blies ik mij ook op .  Het is het enige wapen tegen F16, Tanks en Heli`s

de groeten

Peter Bos