duivelskalender

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Sep 27 15:42:44 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

beste Henk. Dit grijpt me aan.
Je voorbeeld is van verregaander betekenis dan je misschien zo een twee drie
wel denkt.
Ik weet niet precies hoeveel van die stieren daarna nog op oerdomme
overtuigingen zoals geloven in Allah, betrapt zijn, maar weet wel dat ik nog
nooit een koe in een Boeiing heb gezien.
Dat van dat heisen lijkt me bovendien erg doeltreffend. Bovendien staat
Nederland bekend om zijn koeien.