duivelskalender

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Sep 26 12:13:42 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Remko,

Gelet op het tijdstip van verzenden, moet ik aannemen dat je 's ochtends
reeds om 4 uur de Telegraaf zit te lezen. Zeer ongezond, behalve dan in
oorlogssituaties misschien... Overigens ben ik wel nieuwsgierig: beinvloedt
het vroege tijdstip je opinievorming?
Bijvoorbeeld, je opmerking dat Adolf Hitler en Osama bin Laden *lelijke*
mannen zouden zijn (geweest). Foto's en (historische) verslagen leren het
omgekeerde: types als Hitler en Mussolini waren zeer geliefd bij veel
vrouwen, en volgens rapporten is Osama ook gewild bij de vrouwen. Hij zou er
zonder baard nog knapper uitzien - gister publiceerde de NRC een jeugdfoto
van een familietripje in Zweden.

Hoeveelheid bedrust, tijdstip van oordelen en besluiten - ik wens vooral de
generaals een goede nachtrust en wens hen niet te beoordelen op hun
stralende persoonlijkheid. Misschien bepaalt dat mede woordkeuzes als
*kruistocht* of *campagne* tegen het terrorisme, e.d., kortom agitatie
versus zakelijkheid.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------
At 04:25 26-09-01 +0000, you wrote:
> [...]
>op zijn knietjes valt en moest huilen, tulband voor zijn oogjes, bezorgde
>moeder erbij die hem troosten moet. Het moet ergens toch fout gaan met zulke
>mannetjes. Neuken radicale fundamentalisten eigenlijk wel genoeg?
>Overigens zag de kalender er wel gaaf uit. Ach, wat zou het ook eigenlijk,
>het zit me denk ik gewoon dwars dat het me zoveel moeite kost om dat
>Hitler-boek eens op de kop te tikken...
>Overigens was die Egyptische dokter ook al geen knapperd. Wat dat betreft
>vrees ik het ergste met het terrorisme in de toekomst, dat zou wel eens

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66