(ANP) Oorlog in Amsterdam

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Sep 25 14:12:47 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja....

Zie je nou wel dat je op moet passen met CDA-ers!!!!!!
Ze kunnen ook geen maat houden. Maken van een mug een olifant, van een
uitgeleider een halszaak.
En voor je het weet heb je een D66 ingesloten (kafkaiaans?), een
(burger)oorlog ontketend en een premier in verlegenheid gebracht.

Stem D66

Henk Elegeert