de ware aard van Jan Nagel...

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Thu Sep 20 03:36:34 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Erik,

herinner doodskist-nageltje er maar aan dat de landelijk bekende politicus
Gruyters wel bij de D'66 oprichting bij de partij betrokken werd, maar dat
we niet in aanbidding voor hem neerzegen, maar uit ons eigen midden, frank
en vrij, een politieke nieuweling, ene Van Mierlo, kozen die voor onze
eerste partij-uitzending een jas moest lenen voor de geplande wandeling (zie
jij Pimmetje welk kledingsstuk dan ook van zijn regisseur aantrekken? Of
zich naar enige regisseur voegen?), en dat dat bijdroeg tot ons "fris want
geheel nieuwe" imago. Al draagt een Leefbare Aap een gouden ring, het is en
blijft een lelijk ding (over dwarslaesies schelden is in die kringen
beschaafd. Zielige straatschoffies).

Bernard Aris