Vreekamp

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Sep 19 20:20:34 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Je kletst uit je nek. Ik ben juist op deze lijst een van degenen die
>uitvoerige analyses en conversaties pleegt. Dat erkent Bert Bakker ook. Je
>bent nog erger dan een nihilistisch pragmaticus.

Natuurlijk ben ik ook sehr schlecht, ik ben immers ook D66'er. Ik lees zo
vaak die negatieve berrrrichten van je dat ik je nu nogmaals vraag waarom je
(als je zoveel kritiek hebt op deze D66-lijst) bij D66 en deze lijst zit.

>Intussen veranderd van standpunt inzake homohuwelijken? (Een zijweg, maar
>ik
>pas me even aan).

Nee. Het homohuwelijk is niet zo zeer verkeerd maar de dwang voor de
ambtenaar wel.

Ramon Barends.

Download MSN Explorer gratis van http://explorer.msn.nl/intl.asp