America's New War on Terrorism

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Sep 19 18:05:23 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

(quote) -----Original Message-----
(quote) From: owner-d66 at nic.surfnet.nl
(quote) [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] On Behalf Of Fritz
(quote) van Rikxoort

(quote) Sent: woensdag 19 september 2001 17:30

(quote) Jij was zeker niet de
(quote) enige die (even) erg bang werd, Hein, ik kreeg
(quote) bijvoorbeeld ook een angstbericht van mijn beste vriend
(quote) van zijn werk die daar bestookt werd door jouw en vele
(quote) andere duivelse berichten.
(quote)
(quote) De angstpsychose moet stoppen, gestopt worden, door ons
(quote) aller inspanning.

Nee, nee, bang was ik niet. Alleen ietwat verrast, wegens al die
toevalligheid met wingdings.
Overigens; ik ben blij verrast door de onafhankelijke koers die Jan
Hoekema, Thom de Graaf en anderen zijn ingeslagen met hun commentaren.
Ik vond Jan prima tijdens het debat zondagavond en Thom laat in de
algemene beschouwingen een afgewogen, van de coalitie relatief
losstaande visie horen. Die koers zie ik zitten. De democratie
verdedigen, en de tirannie verdrijven, die ons het hart doorwondt...:-)

Met deze koers verzamelen we misschien niet de grote massa's mensen
achter ons (we zijn geen volkspartij), maar we verenigen wèl de vele
mensen in NL die willen blijven denken, en de nuance met mate blijven
koesteren (met mate, want overnuancering leidt tot verlamming).

Voorwaar, ik ga het weer echt zien zitten met ons kluppie.

Groet HvM