Wees Kritisch, Blijf Denken

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Sun Sep 16 13:48:12 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mijn Reactie:

Hebben jullie je nooit afgevraagd waarom we meer de dan 50 % van de aanhang
verloren hebben in de kamer en op deze discussielijst . Uitzonderingen
zoals Bert Bakker daargelaten, zitten we altijd over komma`s te zeuren en
komen meestal terug op dat gene wat is afgesproken  (OOK IN KOK 2). Dat zie
nu ook weer. Voorop gesteld dat niemand  van ons op aanslagen of een oorlog
zit te wachten, maar Amerika heeft zich in betrekking van Europa ook altijd
aan de afspraak gehouden . (Is natuurlijk wel erg dat we hun nodig hebben in
VOORMALIG JOEGOSLAVIE en dat we onze eigen bonen niet kunnen doppen mede
omdaat we teveel bezuinigen op DEFENSIE. De amerikaanse burger betaald
belasting voor onze veiligheid . Dat vind ik te zot voor woorden )
Men vindt ons (d66)  niet meer serieus . We vinden altijd wel argumenten een
ander standpunt in te nemen . Daar worden we op afgerekend .
Hoe je ook over Bolkenstein denkt , hij was weer glashelder in het Capitool.
DAT willen de mensen horen.
We zijn teveel blijven hangen in de eindeloze discussies  uit de jaren 70 en
dat zie ook op deze lijst.
We leven een andere tijd nu van KLIP en KLAAR antwoord en niet teveel GEMAAR
. (zie VVD)
Daarom keren de burgers zich ook af van de politiek en in bijzonder van D66
.

Peter Bos