De consequentie

Sun Sep 16 13:40:07 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Wop en andere D66-ers,

Voor mij was het nieuw maar ik heb ook veel bij mij welkome informatie en
analyses gevonden bij Time en Slate Magazine (aangeraden door de vaste
Amerika-deskundige van de gezamenlijke oproepen).

http://www.time.com/time/nation/

http://slate.msn.com/

Ik dank allen op deze lijst voor tips naar informatie en artikelen.

Tenslotte, ik heb "onze" Lousewies mijn complimenten gestuurd voor haar
inzet voor dialoog met anderen over de wereldpolitiek, ook onder andere met
de Republikeinen, al voor de gebeurtenissen van de afgelopen week, zoals
blijkt uit een artikel in de vrijdag ontvagen Democraat (blz. 10).

Zondagse groet,

Fritz