Wees Kritisch, Blijf Denken

Jos Horikx jhorikx at CHELLO.NL
Fri Sep 14 14:30:35 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:18 14-9-01 +0200, H. van Meeteren wrote o.a.:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Elk flardje nieuws consumeer ik gretig, en alle informatie tracht ik te
>passen in een breder plaatje dat maar niet volledig wil worden.

Persoonlijk mis ik een forum dat objectief nieuws van subjec-
tieve waarheden weet te scheiden. Waar men elkaar kan infor-
meren over nieuwe artikelen en inzichten.

Misschien is een artikel uit de Guardian wel een eye-opener
voor sommigen. "They can't see why they are hated...
Americans cannot ignore what their government does abroad"

http://www.guardian.co.uk/comment/story/0,3604,551036,00.html

Met vriendelijke groet,

JH