Ede(n)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 13 14:03:24 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees Binkhorst wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> [niet ter zake doende gegevens er uit gehaald]
>
> Vrijheid voor anderen houdt toch niet op als je het niet met hun eens bent?

Die houdt wel op als die mijn vrijheid gaat belemmeren.
Ik heb er geen behoefte aan geconfronteerd te worden met vreugde
uitingen over de dood van onschuldige mensen.
Ook van mijn buren verwacht ik een psychische hygiene, van welke origine
dan ook.

Overigens is een eindexamenfeestje iets totaal anders dan "feest" over
de dood van onschuldigen.
Bovendien grijpt de politie wel in als een examenfeest tot overlast
aanleiding geeft.
Daar hebben we ook regels voor en de buurtbewoners hebben daar kennelijk
terecht aanspraak op gemaakt en zijn afgescheept met een dwaze
vergelijking die op zichzelf te denken geeft.

> Je geeft de indruk te zoeken naar argumenten om er maar een eind aan te maken, omdat je het niet met hen eens bent.

Je lijkt op zoek te zijn naar een motivering die er waarschijnlijk
gewoon niet is.

Henk Elegeert