campagne 6/3/01

Frank van der Elst f.vanderelst at DR2ADVIES.NL
Sun Sep 9 13:45:04 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ha die Theo,
Als lijst-lezer die veel lijst-mailtjes vrij snel verwijdert even t.a.v.
Drenthe het volgende.
De 12 Drentse afdelingen (12 in alle 12 Drentse gemeenten!) zijn door ons
RB-lid, de regionale campagnecoördinator Charlie Timmermans uitgenodigd om
op 11-9 bij hem in Hollandsche Veld voor de campagne bijelkaar te komen,
daar kan dan gezamenlijk of in kleinere combinatie de hamer ter hand worden
genomen om spijkers met koppen te slaan, ook richting Den Haag.
Donderdag 13-9 komt Simone de Waard, landelijk campagneleidster, naar
Westerbork om op onze Algemene Regio Vergadering, die er zeker niet alleen
voor afdelingsbesturen is, maar juist voor leden binnen de regio, haar
verhaal te vertellen en vragen en opmerkingen ons allemaal te beantwoorden.
Dus als je de vragen van Fedde beantwoord wil t horen of zien, dan is daar
in Hotel Meursinge in Westerbork vanaf 20.00 uur de kans voor.
Neem je nog wat meer leden van jullie afdeling mee?
Tot donderdag,
Frank van der Elst
VZ RB Drenthe