UPC in vrije val: tijd voor noodplan ?

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Sun Sep 2 00:05:30 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny schrijft:
UPC gaat niet failliet, dat zijn ze al. Volgens (in het algemeen) welingelichte kringen dienen de
nederlandse kabeltjes als onderpand aan de Amerikaanse "grootaandeelhouder" die een garantstelling aan
de nederlandse banken heeft gegeven voor de lening waardoor UPC (nu) nog "zat" geld heeft.
De door de overheid verkwanselde kabeltjes van de nederlandse burger, zijn dus (ook) niet langer van
UPC. Vandaar de koers..
De kans dat UPC in de haar gegeven tijd een positief resultaat laat zien zijn "slim to none"
Ik weet niet echt welk privatiserings project het grootste suckes is van de kabinetten Kok.
Is het de NS, energiebedrijf Nuon, de PTT, of het failliette KPN die vele  miljarden 'goodwill' als
ASSET in de boeken voert...
A bottle of Egytian nightfall is meer waard!
De beurswaarde van de KPN aandelen in bezit van de Ned. Staat waren verleden jaar voldoende om ineen
klap 10% van de staatsschuld af te lossen, nu is dat minder dan één procent.
Kapitaal vernietiging? Naj. Het kabinet medeschuldig? Naj.
Regeren is vooruit zien!
en Reality is a bitch.
Laat deze groep vooral schrijven over belangrijke dingen zoals GL's Indiase Von Munchhausen, of
Amerikaanse reparatiebetalingen of,  ja jottum MAXIMA en haar Pappie!!

BTW
Voor Mmelekrt geldt:
Het gladde ijs
Een paradijs