UPC in vrije val: tijd voor noodplan ?

Eibert van de Streek streeke at IAE.NL
Sat Sep 1 13:52:01 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit is een goed voorbeeld wat in de vrije markt kan gebeuren maar er
zijn ook talloze voorbeelden
te geven van overheids instanties die er een puinhoop van maken. Het
verschil met de overheid is echter
dat slecht functionerende bedrijven failiet gaan en de interessante
onderdelen overgenomen worden
door beter geleide bedrijven.

UPC heeft net als KPN veel te veel betaald voor assets die nooit en te
nimmer de verwachte revenues
waar zullen maken. De kabel gaat echt niet op zwart want dan stop je de
inkomsten,
er is altijd wel iemand geinteresseerd in de kabel.

Dus politici bemoei je er niet mee!

Eibert van de Streek