KPN de schuld en het personeel

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Oct 28 00:39:43 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raimon en Lenny,

Mag ik hier ook even wat zout in de D66-wonde strooien. Hoe heette die
D66-corifee ook weer die de privatisering van KPN heeft doorgevoerd? Hoe
heet die schreeuwlelijk ook weer die D66-vergaderingen destijds al
koeieneerde als waren partijleden werknemer bij KPN? Hij schijnt nu Dun te
zijn want gepensioneerd. Kan nu ook geroyeerd worden...

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 16:45 26-10-01 +0200, you wrote:
> [...]
>gehaald, omdat men zo nodig groot moest doen, omdat de buurlanden nog veel
>grotere firma's hebben. Te groot gekocht geeft ellende, ook bij een baas met
>personeel. Simpel eigenlijk. Maar wij moeten wel onze dienstverlening
>blijven houden, dus dat geeft nog wel wat zorgelijk geregel.
>
>Simpel is dat het idioten zijn die denken dat het goudgeld voor het oprapen
>ligt met de nieuwe media. En dat er heel wat idioten rondlopen, of althans
>rondgelopen hebben!
>Hard en sceptisch oordelen, dat helpt! Altijd je afvragen waarvoor het goed

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66