Let's Kick Ass! (was:Re: Pim Fortuyn en zijn dictatoriale neigingen)

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Fri Oct 26 18:54:08 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "H. van Meeteren" <heinwvm at chello.nl> over Pim Fortuyn:

>Nee dus, we tonen in felle en integere discussies systematisch aan waar wij
>staan en waar hij staat. Ik heb net het programma van ons goed doorgelezen
>en ik ben razend enthousiast. Vooral de wat minder sexy punten van
>onderwijs, van de zorg, van de vernieuweng van het bestuur e.d., we hebben
>dankzij de programma commissie ijzersterke ammunitie gekregen. Wie de
>lijsttrekker ook wordt: let's kick some ass!!!!

Dank je voor de lovende woorden. Je strijdlustige houding staat me wel aan.
Na 8 jaar medeverantwoordelijkheid voor Paars, is het allerbelangrijkste dat
we in deze campagne duidelijk maken wat de unieke positie van D66 in het
politieke speelveld is. In 1998 is dat mede door de stategie (Paars stokje
:-(   ) niet gelukt. Die fout mag niet nog een keer gemaakt worden. D66 is
geen redelijk alternatief voor de steeds redelijker (en dus bleker) wordende
partners in Paars. D66 moet weer de radicale partij worden die de andere
partijen wijst op de betuttelende en ondemocratische overheid. De partij die
de burgers de mogelijkheden geeft om verantwoordelijkheid te nemen.
Verantwoordelijkheid voor de eigen gezondheid, de eigen buurt, de eigen
school, etc.

Mark