De 0900 Heilige Hermandad Bellen..

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Fri Oct 19 13:07:19 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vandaag in de krant van wakker nederland op pag.3 de kop:
"Lokaal tarief terug bij bellen politie"
jadi-jadi-jadi-jadi....het dure 0900 nummer wordt teruggedraaid.

Het artikel besluit VETGEDRUKT met:
"...De korpsbeheerders en de Raad van Hoofdcommisarissen zijn niet erg
blij met het instellen van de nieuwe telefoonnummers. Volgens hen gaan
burgers (ed: U en ik) straks geen gebruik meer maken van het duurdere
0900-nummer, maar zullen zij alleen rechtstreeks naar de politiekorpsen
bellen tegen lokaal tarief"

Lenny: Ja en..?? What's their point here?
Daar zijn ze toch voor of heb ik dat zo volkomen mis?

In de laatste 4 jaar of zo is het personeelsbestand gegroeid van 32.000
man naar meer dan 48.000 man, met 1.000.000 zaken waar 'we' niet aan
toekomen en van de 300.000 zaken waar 'we' wel aan toekomen losten we er
10 jaar terug 30% op en tegenwoordig 10%. Het enige dat goed schijnt te
werken zijn de 2500 flitspalen, en de parkeerwachten.
Het degelijk be-personeren van een 0900 nummer bleek teveel gevraagd van
DE organisatie die de burgers op het rechte spoor moet te houden...

Youwza!