Terrorisme-paragraaf D66-programma

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Fri Oct 19 00:37:24 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "H. van Meeteren" <heinwvm at chello.nl>
>
>Tuurlijk. Op welk forum? Ik heb al contact met het partijbestuur gezocht
>met de vraag hoe en waar een gedachtenwisseling kan plaatsvinden. Op dit
>forum bereik je maar een klein aantal mensen.

Dat is zeker waar, maar het heeft ook zijn voordelen: Locatie niet van
belang (vooral handig voor mezelf sinds ik in de VS woonachtig ben),
feed-back mogelijkheid, email stuur je gemakkelijk door (waardoor je
wellicht meer mensen bereikt dan je denkt).

>Heb je suggesties?

Als de Democraat nog op tijd uitkomt, lijkt me dat het beste forum voor een
statement richting de leden. Zo niet, dan komt er meer creativiteit bij
kijken. Uiteraard is folderen bij de ingang van het congres ook een
interessante optie.

Verder gaat de programmacommissie de komende maanden het land door om het
programma te bediscussieren met de leden in diverse afdelingen en regio's.
Wellicht dat je je bij een aantal van die bijeenkomsten kan laten zien.

Verder bestaat er een digitaal forum op de internetpagina van het
concept-programma.

Groeten,
Mark