Terrorisme-paragraaf D66-programma

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Oct 18 23:58:14 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:39 18-10-2001 Thursday, Mark Giebels wrote:

>Verder ben ik als lid van de partij en als lid van de programmacommissie
>wel erg benieuwd wat jij als kandidaat-lijsttrekker van het voorliggend
>concept-verkiezingsprogramma vindt?

Uiteraard.

>Kunnen we een reactie van jouw kant verwachten voordat het congres
>plaatsvindt?

Tuurlijk. Op welk forum? Ik heb al contact met het partijbestuur gezocht
met de vraag hoe en waar een gedachtenwisseling kan plaatsvinden. Op dit
forum bereik je maar een klein aantal mensen. Heb je suggesties?

>Thom de Graaf heeft het conceptprogramma inmiddels omarmd. Ik zou graag
>horen of dat ook voor jou geldt. De verkiezingen gaan immers om meer dan
>de 'War against terror'. Ik neem aan dat je het daarmee eens bent.

Een verkiezingsprogramma is veel meer dan een enkel geschilpunt uit de
actualiteit. Ik heb vandaag pas het verkiezingsprogramma per post
ontvangen. daarvoor wel e.e.a. via internet tot me genomen. Eerste indruk
is niet negatief. Mijn voornaamste punt van zorg voor de komende campagne
is hóé het programma en de llijst aan de kiezer wordt gepresenteerd.