Terrorisme-paragraaf D66-programma

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Thu Oct 18 20:39:23 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "H. van Meeteren" <heinwvm at chello.nl>
>Marc
>Alexander, dien jij dit voorstel in? Misschien nog enige redactie? Wie
>ondertekent nog meer?

Ik neem niet aan dat jij een verkiezingsprogramma nastreeft dat bestaat uit
een lijst met vragen, zonder antwoorden. Maak van 'enige redactie' dus maar
'een partijbreed debat'.

Verder ben ik als lid van de partij en als lid van de programmacommissie wel
erg benieuwd wat jij als kandidaat-lijsttrekker van het voorliggend
concept-verkiezingsprogramma vindt? Kunnen we een reactie van jouw kant
verwachten voordat het congres plaatsvindt? Thom de Graaf heeft het
conceptprogramma inmiddels omarmd. Ik zou graag horen of dat ook voor jou
geldt. De verkiezingen gaan immers om meer dan de 'War against terror'. Ik
neem aan dat je het daarmee eens bent.

Groeten,
Mark Giebels