Geniaal verkiezingsprogram

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Oct 17 08:58:52 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel,

De copie naar je persoonlijke mailadres krijg ik inderdaad als onbestelbaar
terug.

Ik handhaaf mijn argumenten. Ik snap niet dat een club die wel extra geld
wil pompen in zorg en onderwijs zo weinig fantasie kent op het vlak van de
arbeidswereld.

Een toevoeging:

Het kernkabinet. Naar ik begrijp worden er in jullie voorstel helemaal geen
besluit-lagen weggehaald, slechts de besluitkracht aan de top wordt versneld
door er minder mensen bij te betrekken. Maar in wezen komt er zelfs een
'divisie' bij, namelijk de koepel boven de staatssecretarissen. Ten tweede,
met het langer worden van de hierarchische weg neemt ook de transparantie
af. Het is een paradox: verplatting van een organisatie via verspitsing van
de top.

Henk Vreekamp, Utrecht