Netelenbos & ANWB

Eibert van de Streek streeke at IAE.NL
Fri Oct 12 15:34:43 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo Lenny,

Je kunt denken wat je wil over de precieze achtergronden maar dat de
ANWB zomaar
dit klusje in de handen geschoven krijgt mag best eens ter discussie staan.

De enige reden dat de ANWB zoveel leden heeft is dat je lid moet zijn om
ook lid
van de wegenwacht te kunnen zijn. Sinds de ANWB van alles en nog wat zit de
verkondigen namens 3,5 miljoen leden dacht ik ho, ho dit is niet mijn
mening en ben
ik dus geen wegenwacht lid meer. De ANWB is volgens mij een van de meest
overschatte organisaties van Nederland waar de overheid zich niet zoveel van
moet aantrekken.