Vreemde datum

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Oct 11 10:22:06 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Oct 11, 2001 at 08:09:21AM +0000, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

  :  2. Als men een datum/tijdstip gebruikt die niet bestaan, dan vult de
  :     listserver automatisch de goede datum/tijdstip in. Daar hoef je je dan
  :     niet om te bekommeren.

  T.b.v. het archief wellicht, maar die 'Date' header komt ook bij mij
  ongewijzigd binnen (mutt/linux).

  :  3. Mijn mails aan deze lijst hebben voor mij een standaard kopje:
  :        >Date: Mon, 32 Aug 2001 32:40:00 +0200
  :        >From: fluks at science.uva.nl (Dr. Marc-Alexander Fluks)
  :        >To:   d66 at nic.surfnet.nl (D66)
  :        >Message-ID: <default>
  :        >Subject:
  :     (zonder de '>'-tekens, uiteraard). Ik vul de subjectregel in, tik de
  :     tekst er onder en zet het dan op Internet met het Unix commando:
  :        mail d66 at nic.surfnet.nl < x.log
  :     waarbij x.log voor mij standaard het file is waarin een te mailen
  :     tekst staat. De rest gaat dan vanzelf.

  Waarom laat je die Date header niet gewoon achterwege ?? Ook ik moet
  bekennen het wat merkwaardig te vinden bewust foutieve data rond te
  strooien. Als jij je klokje goed hebt lopen dan voegt jou unix systeem
  toch zelf de juiste Date header toe wanneer je
  'mail d66 at nic.surfnet.nl < x.log' doet?

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |