Namenlijst terroristen FBI (3)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Oct 10 12:37:34 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Ik zou toch maar niet zo lacherig doen om de lijst als hedenmorgen De
Volkskrant. Ten eerste durft die de vier namen niet te publiceren. Ten
tweede brengt ze de recente arrestaties na 11 september van 4 man niet in
verband met 4 man op de FBI-lijst. Ten derde zijn de gegevens van Hamburg
wel juist gebleken.

Zou het cultureel racisme (=multicult) van de smaakmakende gemeente dan toch
deze scepsis als luxe propageren? Is deze houding vergelijkbaar met de
wisselende, successieve reacties van premier Kok op de aanslagen?
Elitistische afstandelijkheid, zo niet erger.

Als je even probeert te denken vanuit de moslim-fascisten, staat Nederland
in principe hoog op de lijst van doelen. In hun denken tiert hier de
zedeloosheid welig, al was het maar omdat Nederland als eerste het
*homo-huwelijk* officieel maakte. En Nederland vertegenwoordigde jarenlang
Israel in landen waarmee Tel Aviv geen diplomatie bedreef. Een gruwel Gods.

Dat Colin Powel het Nederland van Kok en De Volkskrant links laat liggen bij
het shoppen in de NATO-supermarkt, lijkt me dan ook logisch. Onbetrouwbaar
zooitje elitaire, wat wereldvreemde types, die Hollanders...

Henk Vreekamp, Utrecht