Wed Oct 10 12:01:51 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu we toch bezig zijn (contra)terroristje te spelen: er bestaat ook nog
zoiets als 'The Terrorist's Handbook'.

Er zijn tal van voortdurend andere sites waar je het kan vinden. Als ik
weer eens iemand op wil blazen, dan gebruik ik altijd de versie die staat op:
   http://www.capricorn.org/~akira/home/terror.html
Bovendien circuleren er twee versies van dit meesterwerk (dit is de geupdate
versie, als ik het wel heb).

Het is ooit geschreven om aan te tonen dat IEDEREEN alles kan opblazen,
dat daar in 't geheel geen 'bin Ladens' voor nodig zijn. Tien jaar geleden
kwam ik het al tegen op Internet (dankzij die goede oude Archie servers),
en zaten de geheime diensten er al achteraan om het van het 'Internet'
(we noemden het toen anders) af te halen... Kennelijk is dat nog steeds
niet gelukt want de versie hierboven is vrijwel identiek aan mijn versie
van destijds.

Succes met experimenteren !

Marc 'knalletje' Fluks, Amsterdam