amerikaanse onwetendheid

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Oct 6 09:24:25 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ik benadrukte je punt, dat is goed. Dat ik het verkeerd begreep is in deze
een geluk bij een ongeluk. mijn excuus, desondanks, voor gelukjes kunnen we
onszelf niet op de borst slaan. Mijn conclusie was dat het in principe ieder
zijn eigen verantwoordelijkheid is.
Dat de staat slechts voor gelijke mogelijkheden/openbare basisvoorzieningen
kan garant staan, en als dat tekort schiet, ligt de oorzaak bij jezelf.
Het verbaasde me dat je allemaal van die programma's opsommen kon.
Advies: tv weg, abonneer jezelf op een krant/achtergrond/magazine die wel
voldoende info geeft, op internet is veel informatie te vinden, of lees
bepaalde boeken over de onderwerpen die je zoekt. Het gevoel dat je weinig
weet zal niet weg gaan, maar het gevoel dat anderen af en toe op bepaalde
gebieden tenminste dommer zijn, compenseert een beetje voor die voortdurende
schaamte.

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl