Angst voor debat?

Fri Oct 5 16:42:30 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:37 05-10-2001, <edebets1 at euronet.nl> wrote:

>Maar hoe je het ook wend of keert, we blijven een partij die z'n oorsprong
>vindt in de Amsterdamse Grachtengordel. Proleterig gedrag schijnt daar bij te
>horen en staat garant voor een grote hoeveelheid stemmen binnen dit gebied,

Ik vind dat Hein van Meeteren eerst maar eens namen en rugnummers
moet noemen, voor we er weer allerlei conclusies aan verbinden.
De mededelingen van Hein van Meeteren zijn immers over het algemeen
niet vrij van enige overdrijving.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl