Wat te doen als rechts populair is?

G.W.C. van den Berg gwc.berg at WXS.NL
Mon Nov 26 22:19:36 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

De volgende uitspraak spreekt van Hein van Meeteren spreekt me zeer aan.

"D66 moet dus m.i. weer terug naar de oorsprong: naar een
radicaal democratische, ietwat brutale en nonconformistische partij die
scherp de verloedering van de hedendaagse Nederlandse democratie blootlegt."

Helaas is deze uitspraak mosterd na de maaltijd. Prof. Pim blijkt deze
boodschap beter te vertolken dan Tom de Graaf. Ik zie nog niet hoe D66 gaat
voorkomen dat Leefbaar Nederland gaat scoren met het gedachtengoed van D66.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg, Utrecht