Orgaandonatie: ontvanger centraal, niet de donor

Thu Nov 22 14:47:39 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>Voor iemand die zo overtuigd is van zijn eigen voorstel draag je ook wel
>erg weinig inhoudelijks aan

 Beste Henk, daar waar ik een poging doe naast twee onwerkzame regelingen
 een alternatief te formuleren, draag jij niets aan. Je schopt maar een
 beetje in het rond. Het lijkt wel alsof ik bij jou ergens een gevoelige
 snaar geraakt heb; maar bewust ben ik me daar niet van.

 We moeten immers voortdurend raden waar je het over hebt en als ik het
 dan poog in te vullen (wees blij dat ik je nog enigszins serieus neem),
 dan beschuldig je me van het 'bestrijden van sto-poppen'. Zeg dan wat,
 waar men op in kan gaan...

 Ik leg je echter niets in de mond, je zegt domweg niets. Je valt me
 alleen maar aan omdat je mijn voorstel kennelijk opvat als iets dat jou
 een (hypothetische) transplantatie onthoudt.

 Zullen we hiermee ophouden (of kom je nog ter zake) ?