Olga in de bocht

Raimond De Tempe raimond_detempe at YAHOO.COM
Tue Nov 6 20:30:16 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gelukkig is dit niet correct in de rant gekomen,
tenminste volgens onze eigen internetlocatie:

http://www.d66.nl/nieuws/tk/kerstpakket061101.html

Maar, eerlijk gezegd, altijd zijn er mensen, die
ontevreden zijn met bepaalde zaken in kerstpakketten.
Ik ben bijvoorbeeld vegetariër. Vroeger at de hond de
paté op zijn ochtendboterhammetje, nu hij niet meer
leeft, geven we het maar weg. Hoe vaak zitten er niet
uiterst malle zaken in, rare en nutteloze
gebruiksvoorwerpen! Maar op den duur weet je dat het
nou eenmaal niet anders is. Dus - als Olga Scheltema
praat over het werkklimaat bij de politie, is dat
kerstpakket een slecht voorbeeld, want slechts een
minimale bijdrage aan het sociale klimaat!

Groet, /raimond de tempe

--- Gerrit van Malkenhorst

Find a job, post your resume.
http://careers.yahoo.com