vanBoxtel

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun May 20 10:57:14 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bravo, het is niet de eerste keer dat vanBoxtel meer durf en visie toont dan
DeGraaf, Tom komt goed over en zolang niemand wat hoeft te zeggen is ie een
prima partijleider, maar zodra ie wat zegt is ie wollig draaierig en
visieloos.
Vanboxtel durft tenminste initiatief te nemen in een discussie, met evenveel
politieke moed als Bolkestein, en als je het mij vraagt, ik roep al een jaar
dat we een meer Amerikaans immigratiebeleid moeten voeren op deze lijst,
heeft ie net zoveel politiek gelijk als Bolkestein in het verleden. Zelfs
Lubbers ondersteunt nu zijn visie, onze liberale visie, bovendien is dit een
geweldig punt om aan te tonen dat de VVD niet de liberale partij is waarvoor
zij zichzelf verslijt, maar slechts de volkspartij van de V!
Dus zullen we nu eindelijk de maatschappelijke en liberale realiteit ook
politiek verwerkelijken??! ik ben voor...