beetje dom

Vincent vinc at CHELLO.NL
Thu May 17 22:05:34 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is hier volgens mij inderdaad iets niet in de haak.  Ik hoor vaker
dat er heel wat jaren overheen gaan, voordat iemand niet meer wordt
lastiggevallen door de nederlandse
staatsburgerschapsverkrijgingspolitie. Voor al die mensen die jarenlang
vreselijke procedures moeten volgen (zelfs als vluchteling hier nog niet
zeker zijn), zou ik het op prijs stellen dat dit wordt uitgezocht door
iemand die verstand van dit soort zaken heeft. Eventuele ongelijke
behandiling dient aan de kaak gesteld te worden in het voordeel van
momenteel benadeelden. Als Democraten laten we ons toch niet inpakken
met klassenjustitie!

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof

No lo sabía (oranje boven)
http://members.ams.chello.nl/vnijh/argentina