Parlementair Onderzoek:Trein chaos op 30 april te Amsterdam

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Tue May 1 18:15:35 CEST 2001

Peter,

De chaos gisteren was enigszins te verwachten:

1.Het weer gisterochtend was mooi, dus iedereen ging er op uit. Waarheen?
Amsterdam natuurlijk!
2.Je gaat natuurlijk niet met de auto, ook de meest geharde autobezitters
die je nooit tussen de rails ziet, gaan 1x per jaar (koninginnedag) met de
trein. Deze figuren weten evenveel van treinreizen als ik van filerijden!
3.De afgelasting van het bezoek van Bea & familie aan Drenthe, leidde tot
concentratie van feestgangers in de randstad.
4.Dat de NS niet organiseren kan (mede door bezuinigingen in het verleden)
is een bekend fenomeen.

Je ziet:
Niet alleen op de NS vitten, ook anderen zijn schuld aan de chaos!

Ernst Debets
Zaanstad