Fw: Verklaring Maxima

P.F.G. Bos pfgbos at CHELLO.NL
Sat Mar 31 10:17:39 CEST 2001

JE LIJDT OOK AL AAN DIE ENGE ZIEKTE `HOLLANDITIS`
Goed is het nooit en we blijven zoeken tot achter de komma, want dan hebben we iets te zeggen, maar dat schijnt bij `ONZE PARTIJ` te horen!! We vinden wel weer wat om negatief in het nieuws te komen.
Ik hoor geen woord over de zichtbare emoties van Willem Alexander en Maxima. Kun je je invoelen hoe het voelt als jouw ouders niet op je trouwerij aanwezig mogen zijn.
Heb je daar een schoon geweten over ????????? Ben je daar tevreden over dat WE dat weer voor elkaar gekregen hebben ???
Gelukkig hebben we ook nog een paar mensen zoals Laurens Jan Brinkhorst, die praat niet veel over komma`s, maar doet eindelijk is wat en laat aan de burgers zien dat we ook nog een paar goede bestuurders hebben !!!   Hadden we in de fractie ook meer meer van zulke mensen.

Peter Bos

----- Original Message -----
From: Ernst Debets
To: Maillist D66
Sent: Saturday, March 31, 2001 9:34 AM
Subject: Verklaring Maxima

Gisteravond op televisie de verklaring van Maxima gezien waarin zij afstand nam van het Videla regime.
Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat deze verklaring qua tekst door Beatrix zelf opgesteld was ofwel dat de RVD daarbij een grote vinger in de pap had...
Hadden jullie dat gevoel ook?

Ernst Debets