Dierentuinen leggen Ministerie LNV electronisch plat

Leon Kuunders leon.kuunders at NEDSECURE.NL
Thu Mar 29 23:33:15 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tsja, het allerbeste is waarschijnlijk om dit soort akties helemaal niet uit te halen. Het verstoren van de diensten die een
ministerie nodig heeft om snel en accuraat op actuele zaken te reageren lijkt mij niet bevordelijk voor het oplossen van het
probleem.

Het voegt niets inhoudelijks toe.

Leon Kuunders